Kommunikation i det nya gröna medielandskapet
Hur kan kommunikation driva beteendeförändring och hur blir den trovärdig? Idag växer en ny grön gråzon fram som riskerar att avtrubba konsumenter från att göra bättre val för miljön. Missa inte senaste insikterna, lösningarna och var med och revoltera mot vilseledande hållbarhetskommunikation när vi presenterar vår nya The Report #3. I detta digitala event får du inspiration och konkreta verktyg från Miljömärkning Sverige, som har väglett konsumenter och stöttat företag i hållbarhetskommunikation i mer än 30 år. Till vår hjälp har vi hållbarhetsexperter, beteendevetare och påverkansproffs
Se eventet i efterhand
Program & inspelningFör frågor och funderingar kontakta
- Anna Norberg Press och PR ansvarig +46 (0)8 - 55 55 24 13 anna.norberg@svanen.se
- Linda Näkne Produktionsledare +46 (0)8 55 55 24 32 linda.naekne@svanen.se