Webbinarium 24 maj: Bli kampanjpartner med Svanen
Tillsammans med er licensinnehavare har vi lyft Svanen och fått svenskarna att välja Svanenmärkt. Nu är det dags igen – välkommen till ett webbinarium där vi beskriver möjligheten att bli kampanjpartners med Svanen under 2025.
Konceptet ”Svår att få. Lätt att välja” lanserades 2023. Hittills har vi genomfört tre kampanjer och nu ska vi ta nästa steg; att ge er licensinnehavare möjligheten att bli kampanjpartners i en kampanj som går Q1 och Q3 2025.
Det är ett upplägg vi med framgång provat tidigare, bland annat i ”Svana”-kampanjen. Under webbinariet presenterar vi det kreativa konceptet tillsammans med vår reklambyrå Forsman & Bodenfors och vår mediebyrå Hearts & Science. Vi kommer även visa hur upplägget ser ut, exempel på mediepaket, process och tidsplan.
Dag och tid: Den 24 maj kl.09.00-09.45
Format: Livesändning i samarbete med GS1-studio
Medverkande:
- Christian Quarles Van Ufford, Marknads- och kommunikationschef, Miljömärkning Sverige
- Caroline Segerpalm Keberg, Projektledare marknad, Miljömärkning Sverige
- Linnéa Hallgren, Projektledare varumärke, Miljömärkning Sverige
- Emelie Bang, Art Director, Forsman & Bodenfors
- Jesper Eronn, Copywriter, Forsman & Bodenfors
- Martina Claesson, Produktionsledare, Forsman & Bodenfors
- Cecilia Ross, Projektledare, Forsman & Bodenfors
- Carl Sandblom, Kundansvarig, Hearts & science
- Björn Lindgren, VD, Hearts & Science