My Swan Account (MSA) – din ansökningshjälp
Till hjälp i ansökningsarbetet har vi ett ansökningsverktyg, My Swan Account – MSA. I verktyget fyller du i relevant information om din verksamhet och laddar upp dokumentation som behövs för att företaget ska kunna få en Svanenlicens.
MSA guidar dig genom kraven och underlättar ansökningsprocessen för både dig och oss. Det är i MSA du sköter allt som rör din Svanenlicens.
Hur loggar jag in?
Du får inloggningsuppgifter från din rådgivare på Svanen. Mejla till hrk@svanen.se och be att vi startar ett konto åt dig. Uppge då information om ditt företag enligt nedan:
- Företagets namn
- Telefon (växel)
- Land
- Förnamn
- Efternamn
- E-postadress
- Telefon (direkt alt. mobiltelefon)
Ert konto i MSA är giltigt i fyra veckor för att du ska kunna testa er anläggning mot Svanens krav. Vill ni därefter gå vidare krävs det att ni skickar in en formell ansökan till er rådgivare.
I samband med detta kommer ni också att debiteras en ansökningsavgift eller en avgift för omprövning om ni redan har en giltig Svanenlicens.
Den information som lämnas i MSA hanteras konfidentiellt.